بررسی کمپین CPC هایپرکا

جمع آوری سرنخ (Lead Generation) یکی از مواردی است که در بازاریابی درونی (Inbound Marketing) اهمیت بسیاری دارد و می تواند مستقیما روی فروش و آینده یک کسب‌وکار اینترنتی تاثیر مثبت بگذارد. در نمونه موردی هایپرکا سراغ چالش‌های این سوپرمارکت آنلاین می‌رویم که کار خود را تازه شروع کرده و به واسطه تبلیغات کلیکی تواسنته بازخوردهای بسیار مثبتی از بازاریابی خود دریافت کند. در کنار عنوان کردن چالش هایپرکا، جزییاتی از کمپین این فروشگاه آورده شده که حاوی بنر و صفحه فرود این کمپن کلیک است و علت موفقیت این کمپین CPC را واضح‌تر می‌کند.

مشکلات و اهداف:

هایپرکا یک سوپر مارکت آنلاین با تخفیف‌های متفاوت و گوناگون است که از ۲ ماه قبل کار خود را آغاز کرده و سعی دارد با رساندن مایحتاج خانواده­‌ها، در کمترین زمان ممکن برای مشتریان خود ارزش آفرینی کند، اما همیشه یکی از دغدغه­‌های کسب و کار های آنلاین، جذب مشتریان در گام اول و حفظ و نگهداری آن­ها در گام دوم به حساب می‌آید که برای یک کسب و کار نوپا می­‌تواند هم زمان­‌بر باشد و هم هزینه­‌های زیادی را بدنبال داشته باشد و به این منظور لازم است که از آن افراد، سرنخ‌ هایی (Lead) جمع‌آورری شود.

راه حل:

با مشاوره­‌هایی که کارشناسان ای‌نتورک به این سوپرمارکت آنلاین گسترده دادند ، کمپین­‌های تبلیغاتی هایپرکا با استراتژی جمع­‌آوری ایمیل شروع شد و در این کمپین بنر و صفحه­ فرود همگی طوری طراحی شده بودند که ایمیل افراد علاقمند به محصولات هایپرکا جمع­‌آوری گردد. از آنجایی که باید یک عامل ترغیب کننده وجود داشته باشد تا کاربران جذب آن شوند. لذا سوپر­مارکت اینترتنی هایپرکا کمپین تبلیغاتی خود را به این صورت در نظر گرفت که کاربران با وارد کردن ایمیل خود می­‌توانستند از یک کد تخفیف برای اولین خرید خود استفاده کنند.

مقالات مرتبط

بررسی کمپین آنلاین یونیلیور

کمپانی یونیلیور درصدد راه‌اندازی یک کمپین تبلیغاتی برای معرفی و فروش هم‌زمان دو برند...

ادامه مطلب
ادامه مطلب

نظرات

نظرات برای این مطلب فعال نیست!