بررسی کمپین آنلاین یونیلیور

کمپانی یونیلیور درصدد راه‌اندازی یک کمپین تبلیغاتی برای معرفی و فروش هم‌زمان دو برند سیف و دامستوس به عنوان یک پکیج کامل تمیزکننده و سفیدکننده سطوح بود. از اهداف این کمپین باید به بهبود کامل برندینگ در فضای دیجیتال و فروش محصولات به صورت آنلاین اشاره کرد. شرکت دی ام سی (DMC) نیز به عنوان کانون رسانه‎‌های دیجیتال، طراحی و اجرای تبلیغات دیجیتال این کمپین را عهده‌دار شد.

برنامه‌ریزی و طراحی استراتژی:

در آغاز، جامعه هدف به دقت و بر اساس تحقیقات بازار انتخاب شد و پس از شناخت مخاطبان هدف که خانم‌های خانه‌دار بین ۲۰ تا ۴۵ سال بودند، به این نتیجه رسیدیم که ترویج محتوای ویدیویی مربوط به این محصولات در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی موجب ایجاد تعامل با آنان می‌شود. به این ترتیب شاخص و هدف اصلی را مشاهده و ترویج ویدیو در فضای مجازی و رسانه‌های دیجیتال قرار دادیم. چالش اصلی برای دسترسی به این مخاطبان شناسایی رسانه‌ها و فضاهایی بودند که در طول روز مورد توجه مخاطبان هدف، قرار می‌گیرد.

بنابراین چند نوع مختلف از پکیج‌های محصولات سیف و دامستوس با ۲۰% تخفیف ویژه به مناسبت نزدیک شدن به نوروز و رسیدن ایام خانه‌تکانی وارد بازار شد که در تصویر زیر یک نمونه از این پکیج‌ها را مشاهده می‌کنید.

مقالات مرتبط

نظرات

نظرات برای این مطلب فعال نیست!